web design




În cazul în care niciodată nu v-a trecut prin minte să vă faceți o pagină web proprie, vă propun un test. Relaxați-vă o clipă citind șapte motive pentru care un mic întreprinzător ar trebui să dețină un website. Majoritatea se declară imediat convinși. Chiar dacă nu va fi și cazul dvs., oricum veți aprecia timpul petrecut aici ca pe o investiție profitabilă.

   1. Un website vă conferă credibilitate.

Fără îndoială, în orice tip de afacere încrederea este esențială! Ori, simpla prezență a unei adrese web pe cartea dvs. de vizită e de natură să vă îmbunătățească imaginea în ochii unui potențial client. Este clar, acesta nu se mai adresează unuia dintre sutele de mii de S.R.L.-uri. El discută cu o companie dinamică și serioasă. Credeți-mă, la nivel subconștient, încrederea clientului în dvs. s-a instalat. Contractul e pe jumătate semnat. Nu vă rămâne decât să confirmați. Dar asta nu mai depinde de mine.

Ca să fiu corect până la capăt, există totuși 4 condiții:
- design profesionist și atrăgător;
- text convingător și corect din punct de vedere gramatical;
- informații folositoare despre produs;
- date clare de contact.

Odată respectate condițiile de mai sus, situl dvs. se va transforma într-un eficace instrument de marketing, contribuind decisiv la promovarea unei imagini de firmă puternică și respectabilă.


    2. Pe Internet, aveți de-a face cu un public tânăr, cu pregătire și posibilități materiale peste medie.

Acesta este profilul general al utilizatorului de Internet. Ceea ce se traduce foarte simplu: oportunități sporite de afaceri. Oricui îi place să colaboreze cu oameni isteți, bine pregătiți și cu ceva resurse materiale.


    3. Un site vă face firma vizibilă non-stop, în orice colț al lumii.

Exact! Cu o investiție absolut neglijabilă, vă adresați unui public de peste 600.000.000 de potențiali clienți și parteneri. Ritmul în care s-a dezvoltat Internetul este incomparabil mai mare decât al oricărui alt mijloc de comunicare în masă. Numai în România, după un studiu realizat de Institutul de cercetare a pieței Gfk-România, 13% din populație folosește Internetul, adică 2.800.000 dintre români. Și numărul lor este în continuă creștere.

Unii dintre cei care navighează pe Internet chiar în momentul în care citiți aceste rânduri se află, probabil, în căutarea produselor oferite de dvs. Singura modalitate prin care aceștia ar putea să ajungă la ele este un website. Puneți-le cât mai repede la dispoziție unul!

O pagină electronică de prezentare asigură permanent o modalitate de contact. La orice oră din zi și din noapte! Indiferent de colțul lumii din care vizitatorul vă accesează situl. De acum, luați în considerare posibilitatea de a încheia frecvent contracte în afara orașului în care locuiți.


   4. Într-un site, puteți să modificați oricând informațiile și să furnizați instantaneu noile oferte.

Ați descoperit o eroare în mesajul publicitar trimis la ziar? Trebuie să mai trimiteți unul. Situația s-a schimbat exact în  momentul în care ați terminat de tipărit frumoasele pliante de prezentare? Nu mai e cazul să vă spun ce puteți să faceți cu ele :-) ... Și așa mai departe.

În pagina dvs. sunteți stăpân absolut. Schimbați locul fiecărei virgule de zeci de ori până găsiți poziția optimă. Eu modific permanent textul acestui site. Pentru că de fiecare dată când mă uit la el mi se pare că e loc de mai bine. Și dvs. vi se pare la fel, nu?


   5. Dispuneți de capacitate persuasivă sporită.

Principiile marketingului afirmă categoric: designul contează. Oferiți-le clienților dvs. nu doar o carte de vizită sau un pliant. Puteți mai mult decât o reclamă în alb-negru aruncată în colțul unui ziar. Într-un website vă permiteți text, sunet, imagini, grafice, totul într-o formă atractivă.

Începeți să înțelegeți potențialul Internetului?


   6. Cu o pagină web faceți economie de timp și, evident, de bani.

Ați observat deja că există anumite întrebări pe care clienții vi le pun aproape întotdeauna. Anticipați-le! Răspundeți pe site la aceste întrebări cu frecvență ridicată, chiar înainte de a fi formulate. Încercați să calculați câte ore economisiți, astfel, într-o lună. Mai mult, în momentul în care vă veți întâlni, clienții vă vor cunoaște deja produsul. Iar un produs pe care îl cunoști este un produs în care ești înclinat să ai încredere.


   7. Un website facilitează contactul cu actualii și potențialii clienți.

Există o mulțime de oameni interesați de ceea ce dvs. oferiți. Însă, din diverse motive, nu toți sunt pregătiți să cumpere acum. Ce faceți cu această rezervă valoroasă de viitori clienți? Primul pas este să păstrați legătura cu ei. Atunci când vor fi pregătiți, dvs. trebuie să știți și să fiți deja acolo. Un website este mijlocul ideal (logic, din moment ce este singurul) de a realiza acest lucru.

Puteți, de exemplu, să vă construiți o bază de date cu adresele de email ale clienților și periodic să le trimiteți, cu acordul lor, mesaje promoționale. Păstrând o relație permanentă și amicală cu clienții dvs., îi ajutați să nu uite că existați, că sunteți eficienți și că e bine să vă aibă alături.

... Ce-ați spus? Abuzez de timpul dvs.? În acest caz, vă las să descoperiți, în practică, și alte argumente în favoarea unui website.


    V-am convins?

Dacă da, veți constata în scurt timp că ați făcut o alegere de succes.

Aștept oricând cu interes un mesaj de la dvs. Orice nedumeriri aveți, indiferent ce doriți să-mi spuneți sau să mă întrebați, nu mai amânați. Poate competitorii dvs. s-au hotărât deja.

Nu uitați că la DreamStyler consultanța este gratuită.

Comision: 10%

# Este al dvs.
# Simplu și cinstit.

Citiți aici!  


Tutoriale Adobe Photoshop

! cele mai frumoase tutoriale Photoshop

! cel mai ușor mod de a învăța să folosiți Photoshop

Citiți aici!  

:: Servicii web pentru întreprinderi mici și mijlocii ::
DreamStyler © 2002